Ingen kul TV

Stupid Skateboard Prank... - Google Video

Idiot!  Obs.. våldsam!!


Sitter här och kollar lite videoklipp Sandra är hos Tezzan så jag har inte så mycket annat att göra, då det har hänt något med vårat tv nät. Vi har bara 1, 2, 4, 24, och barn kanalen.... Ingen hitt direkt. Det har varit så hela dagen.  Tur att man har dator i såna lägen.
I morgon börjar jag jobba kl 6 på morgonen, känns ganska bra faktist efter 1 månad ledighet, särskilt som jag börjar ett nytt jobb, Blommenhof: HERE I COME!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

ÖÖHHH digital tv nätet hallåååååå till o med jag har hajjat det ju..... bara o teckna upp sig på ett tele2vision abbonemang.. jaja jag vet att jag låter hård men det är enbart för att jag känner mig lite sviken du tog mitt mobil nr o sa att du skulle ringa MEN du har inte ringt jag har suttit här o väntat LÄÄÄÄNGE ju ... jag är faktiskt en väldigt kännslig kille även om det inte syns på utsidan faktiskt.. puss puss tycker om er ändå... kram lasse

2006-11-05 @ 10:39:13
Postat av: Simon

Shit vi är inte så våldsamma, och vi åker ju skateboard

2006-11-07 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback