Scooter och annat

Nu har jag kommit pa att man minnsan kan minska ner bilderna lite innan man laddar upp dom sa tar det inte san j**la tid! dock orka jag inte med flera idag. Det fick bli lite fran idag och igar kvall.
Igar sa at vi en kanon bra middag med Bjorn och Jonas det var pa ett mysigt stalle med massor av vaxter pa bade vaggar och tak. det slank ner 14 gin tonic ocksa, altsa vi dela pa dom. Dagen som varit har vi tillbringat pa en scooter jag korde och Sandra satt bakom. Vi akte uppat har pa langkawi for att forst ta en linbana upp pa ett berg som lag 705 m over havet. Efter det akte vi till ett Vattenfall, det var jobbigt som bara den att ga upp till det, men det var det vart, det var valdigt fint dar!

for ovrigt far jag tacka mormor och morfar for det fina orden ;-)








 

Kommentarer
Postat av: frida "syrran"

vad kul att ni har det så bra ...hemma är det lungt men små kyligt. hösten har verkligen kommit i kapp oss nu. ja ja ha det gött.. krma frida

2006-10-11 @ 18:01:26
Postat av: Simon

Gud vad det ser mysigt ut! kul o träffa lite folk att "hänga" med, men kom ihåg att vårda kärleken =)

Postat av: Kusinen

Av erfarenhet vet jag att om man svinar och beter sig så vill man inte att detta ska komma fram till utomstående. Därför är man väldigt noga med skriva ordentliga vykort och fina inlägg på bloggen, allt för att hålla skenet uppe.

Men tyvärr så går det alltid att urskillja små detaljer mellan raderna som vi kan kalla för "öppna tolkingar". Ett bra exempel på detta är delningen av 14 st gin tonic. I din text vill du få oss att tro att BJÖRN och JONAS minsan hällde i sig de flesta. Men jag tror att sanningen är en annan. Den exakta delningen gick nog till så här: 1 st till Sandra, 1 st till Björn, 1 st till Jonas och 11 st till köksmästaren. Var det inte så?

Jag förstår att du vill verka präktig och att du kommer att ha svårt för att svara på frågan. Eftersom mormor verkar ha blivit en riktig hacker som surfar omkring och kollar läget på bloggarna. Vi måste nog passa oss sig rejält framöver.

MVH Martin

2006-10-12 @ 08:43:00
URL: http://www.arnoldsson.se
Postat av: Andreas

Ja du Martin. Jag vill ju inte verka praktig sa har foljer sanningen: JAG drack 2, sen dela resten pa de ovriga! (Viserligen slank det kanske ner en a annan ol + whiskey i min strupe):)

2006-10-13 @ 08:18:20
URL: http://haggster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback