Tillbaka i vardagen

Nu börjar det bli som vanligt igen. Det känns nu väldigt avlägset med sol och värme även om det bara var en vecka sedan man kom hem. Det har varit ganska skönt att ha en  vecka ledigt här hemma också.

helgen:
I torsdags så fyllde mamma år, dock var hon och pappa i Stockholm då så vi fira henne i fredags. Jag och Sandra lifta med Linus och Malin dit (då jag inte har någon bil kvar). när vi kom dit var Frida och Magnus redan där. Mamma hade lagat jätte god mat i form av fläskfilé med champinjoner och vitlök.
Efter maten blev det tårta, kaffe och grogg. När vi kom tillbacka till stan gick jag och tog en öl sista halvtimmen på fik@ med Rille och Simon. Jag var hemma vid 01.20 och somnade ganska omgående.

Lördagen var jag och Sandra och fikade med Simon, Lasse och Nick  under dagen, på  kvällen var det dax för Fest hemma  hos mig och Sandra. Det dracks nog en hel del och vi avslutade kvällen på Birgers. Mycket trevligt! Dagen efter var kanske inte lika trevlig till en början...  Jag konstaterade att det var bättre för när folk man kände hade dåligt med pengar och köpte billig öl på 50 cl burkar som är lätta och passar bra på tvären i en pappkasse. Inte som nu! 100 glas flaskor och 5 burkar. Städade undan hela röran innan jag och Sandra gick ock köpte pizza, sen tillbringa vi hela söndagen i soffan. Underbart!

Kommentarer
Postat av: simon

skönt att se er igen!! tack för all lime =)

2006-10-31 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback