Skate or Die!!

image118


DSC02318


I fredags satt jag och Sandra hemma och tittade på tv och hade inte tänkt göra något särskilt, då Sandra började jobba kl 04.00 på lördagen. Då ringde Simon och tyckte vi skulle komma ner till honom på gatan och säga hej. Väl där nere så kläckte vi iden att dra ut och skata lite (på någon undanskymd plats) Sandra stannade hemma, jag och Simon åkte upp till Oppeby för at hämta proffset Markus sen åkte vi till lidel parkeringen, men det var inte så bra där så vi fortsatte våran skate kväll vid Rosvalla. Det jag plötsligt mindes när vi stod där och försökte skata var varför jag la ner det där med skateboard i 14 års åldern,

Det är skit svårt att lyckas hoppa med en skateboard utan att hålla i den med händerna!

Kommentarer
Postat av: tess

får man använda samma bild två gånger i sin blogg??
läste ditt fina inlägg och ville allt minnas att jag hade sett bilden på din bräda förut rotade igenom din blog och hittade ´samma bild den 4 december 2006 titta vuilken koll jag har på dig ;)
och du som säger att jag inte bryr mig om dig :P

Postat av: simon

Yo!
Ja det gick bättre när du slutade skratta åt mig
;)
haha
puss

2007-04-02 @ 18:59:28
URL: http://snyggastiuniversum.com
Postat av: Haggan

Man får använda samma bild om man har ett särskilt tillstånd från blogg.se ;)

2007-04-03 @ 15:17:44
URL: http://haggster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback