Nytt år, gamla bilder

Jaha, då var det nytt år igen!

Jag har tillbringat hela dagen hemma med att vara ledig, och även lyckats få hit Micke några timmar på Eftermiddagen, han är väldigt upptagen nu för tiden men när jag ringde och fågade om han sagt upp bekantskapen så kom han direkt! Vi Spela Fifa 2007, Buzz och drack en kanna med kaffe, Mycket trevligt faktist! Imorgon är det dags för julfest med jobbet traditionsenlig bowling först och sedan middag på Birgers. 
Nu har jag suttit här i typ 2 timmar och tittat på gamla sommar bilder och tänkte dela med mig lite.
Spana verkligen in Fredrik med wiskeyn en tidig morgon under kräfftskivan vid Pontus pappas stuga!
(OBS! om någon tycker sig se att vi är i en båt så är det fel, det är en synvilla) Ok!
Ha det gött gott folk!





Kommentarer
Postat av: sälen

ja du Hagberg, det finns många gåtor från den natten...
eller vad säger du pintos?

Ps/ mr kräfta hälsar!

2007-01-07 @ 11:59:30
Postat av: simon

haha en gaaaalen kväll!!! tack för en underbar sommar!! men det mesta regna bort., *trallallalla*

Postat av: tess

nu har jag bevis för att ni tog båten...

2007-01-08 @ 19:32:59
Postat av: tess

gud vilken hemskt charmerande bild du har rotat fram på mig fanns de inget värre?

2007-01-09 @ 20:40:12
Postat av: Anonym

Nicea bilder =)

2007-01-09 @ 22:30:39
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Pintos

Jag vill härmed, en gång för alla slå fast att vi inte tog båten den där kvällen.
Bilderna som Mr Hagberg har publicerat är med största säkerhet manipulerade.
För övrigt så förnekar jag all kännedom om det beryktade kräftfisket, flareing samt eldsprutning.

Peace!

2007-01-11 @ 18:12:36
URL: http://pintos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback