Jaha då var man singel då!

Efter en vecka av lidande fick jag nyss klara besked.

Sandra och jag bor inte ihop längre och är heller inte ihop.
Vi lämnade varandra som vänner.
Det blir inte alltid som man tänkt sig och det kan man väll bara tacka den allsmäktiga guden för!!

Men men det är väl bara att blicka framåt,
vecka 30 Ska jag börja med att dra till västkusten och segla en vecka och är det någon som har något kul på G efter det så är jag på, jag har ju semester v 30, 31, 32 tveka inte att höra av er!!

Kram på er// Andreas

Kommentarer
Postat av: Markus

Sugigt!!! Vet precis hur det är:/ Fucked up.

2007-07-13 @ 11:32:20
Postat av: evilhoney

Tråkigt som fan. Ibland styr livet till med vägar man inte alls vill gå på.

2007-07-13 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback