SEMESTER

Äntligen är det min tur att få vila ut.

Ska bli skönt med 3 hela, sköna veckor av enbart slappande.
Med lite tur så kanske jag kan lyckas vända trenden "sämsta sommaren EVER".

Jag kom nämligen på det att jag ju hade utegångs förbud 2 veckor någon sommar på det sköna nitotalet i 15 års åldern.
Ett djävulskt straff från mina föräldrar efter att intagit en å annan punköl och cigg för mycket.

Så med lite fint väder, en lyckad göteborgs resa, oanade tillgångar i form av en lotto vinst och uppordnande av lite annat som trycker mig, så kan det nog bli den näst sämsta sommaren EVER.
Det är ju inte tokigt det!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Bra skrivet, man ska alltid försöka tänka positivt och med det menar jag ju givetvis, komma ihåg hur illa det har varit förr. Sen att du lyckats klonka lite på lotto gör ju inte saken sämre, kul och se att det faktiska är någon som vinner på den där skiten, jag har alltid varit helt övertygad om att lotto är riggat. Ha de!

2007-07-20 @ 16:53:11
Postat av: frida

jasså du en lotto vinst är aldrig fel!!!!! fan vad skönt för dig! det är verkligen på tiden att du har lite tur!!! kram

2007-07-24 @ 19:23:54
Postat av: Haggan

Ett missförstånd tror jag, Jag önskar vinna men har inte gjort det...
Kanske svårt att vinna på lotto när man inte spelar....

2007-07-31 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback