Världens bästa!

Idag vaknade jag med lite lätt huvudvärk och ett sms i telefonen som sa: ring mig!
Jag ringde Cajsa och pratade lite, efter en stund kom vi fram till att det skulle åkas longboard på eftermiddagen. Vid halv fyra tiden drog jag ner till Cajsa på longboarden med simons longboard under armen. TVÅ timmar senare satte vi oss på coffehouse efter att åkt typ hela stan runt.

Tack världens bästa Cajsa för en underbar eftermiddag i solen! Du får mig alltid på bra humör!image186image185image184

Kommentarer
Postat av: C

Ska man behöva börja tjura nu eller? du är för rar kära vän.

Postat av: Emma

Longboard, det finns knappt något bättre! :)

2008-04-28 @ 23:04:43
URL: http://enmammut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback