Att jobba eller inte?

Sedan en vecka är jag tillbax på jobbet efter tre veckor semester.
Det som jag upptäkte när jag kom tillbaka är att det inte är överdrivet mycket att göra och att det vissa dagar är helt onödigt att börja jobba kl 6 på morgonen (som schemat säger) eller för den delen va kvar ända till kl 14.30.

Detta skapar vissa problem för mig och min usla arbetsmoral då jag gärna är ledig om jag kan.
Missförstå mig inte nu jag trivs väldigt bra på mitt jobb men har svårt att motivera mig till att bara stå på jobbet och drälla efter att jag är klar med allt, när jag ser möjligheten att gå och göra något roligare istället.

Vidare skapar det ett problem till! För jobbar man inte så får man inga pengar och TRO MIG pengar går det åt som FN när man är ledig...


Kommentarer
Postat av: Carrie

Dagens I-lands med andra ord. Har vi inte sagt att man ska löka på jobbet och sticka därifrån snabbast möjligt om man ser en chans? Fortsätt i samma anda du:)

2008-07-22 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback