Falkenberg och Liseberg m.m.

Helgen som varit har jag tillbringat i Falkenberg med Cajsa och hennes mamma hemma hos Hasse (cajsas mammas gubbe). Det var rätt helg att byta öst mot västkusten!
Medans det regnade där hemma har vi haft bra väder, ca 5 grader varmare än i Nyköping och bodde ca 100 meter från havet med en fantastisk utsikt.
Det har varit en underbar helg bestående av mest mat och öl och ett första dyk med tuber för Cajsa(vilket gick alldeles utmärkt, bra jobbat!!)

Igår var det dax att åka hemåt, men jag och Cajsa bestämde oss i sista stund att ta en liten omväg via Göteborg för att hinna med en snabb sväng till Liseberg. När vi ändå var inne i slapptempot så tog vi även en liten omväg till via Gränna, Vadstena och Motala. I slutändan hade det tagit oss ca 10 timmar att ta oss de 45 milen hemåt. Men det var grymt trevligt!! Jag har ju alltid varit ett stort fan av roadtrips och har man inte bråttom så varför inte?
            

                                       

                                              Dykdax                         På Liseberg          Utsikten från huset

Kommentarer
Postat av: Anette och Hasse

Tycker helgen var jätte trevlig.
Lagom av allt. Kram

2008-05-20 @ 07:37:35
Postat av: frida

gud vad roligt att du har haft en bra helg! det behövde du min älskade bror! kram syster

2008-05-20 @ 08:51:05
Postat av: Carrie

Riktigt sjyst helg med ett par sköna avstickare:P Vad gör vi nästa helg som slår detta då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback