Bloggat

Nu har jag FAN bestämt mig för att sluta larva runt och istället  va glad!
ibland blir jag så iriterad på mig själv som hängt upp mig på en människa som enbart gjort mig bedrövad i mer än 1 år!!

Nu är det slut med det!

En bra början på det var helgen som va. I lördags så fyllde Martin år och det hela firades med en grabbig middag med allt där till (det vill säga vin, drinkar och singstar samt buzz) det var grymt trevligt och det må jag säga att fina vänner, det har han verkligen kussinen.
Efter det blev det ett besök på Depp för dom som klara sig så långt. Jag och Martin avrundade sen med att äta spagetti med köttfärssås när vi kom hem vid 5 (eller vad klockan nu va) en perfekt avrundning på en underbar kväll!

Snart är det jul också, då blir det Nyköping i nästan en hel vecka. Ska bli kul, tror och hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi visst va dom, o de va goda oxå :) Fast just nu lät inte köttfärsås o spagetti helt fel det heller....man blir hungrig av jobbsök

Postat av: Maja

Hej Haggson ;) hoppas att allt är bra med dig! hörde att Cajsa skulle till dig idag? Hoppas ni får en trevlig kväll :D

Massa kramar från Maja

2008-12-02 @ 19:48:18
URL: http://brolle.blogg.se/
Postat av: Haggan

Det var en trevlig kväll!

2008-12-04 @ 04:29:50
URL: http://haggster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback