Söndagen

I söndags åkte jag och Martin för att hälsa på våra kära morföräldrar som bor i Uddevalla, vi kom dit vid 11 tiden. 
Hemma hos mormor och morfar gör man en sak och det är äter!
Direkt när vi kom dit var det fika med nybakt äppelkaka och yterligare 4 sorters kakor.
Så snart det var avslutat var det dax för en tre rätters lunch och det hela avslutades med ytterligare en fika allt detta innan klockan 4. 
Vid det här laget var man mätt så man knappt orka röra sig. Då droppar mormor den fina iden att dom kan ringa och beställa pizza. vi tacka vänligt men bestämt nej och jag förklara för mormor att vi tänkt att åka bil hem och inte rulla av oss själva.
 
Väl tillbaka i Göteborg åkte Martin hem, och jag styrde kosan mot en bowling kväll med mina arbetskamrater. Det blev en mycket lyckad kväll med en del öl och järn. Efter bowlingen avrunda vi med en plankstek på ett lokalt hak.

En mycket trevlig söndag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du tänker på de gamla och att du hjälper till att äta upp maten, så att vi slipper rulla.

Å andra sidan är säkert skåpen påfyllda tills vi kommer dit. Kram mamma

2008-11-25 @ 22:37:32
Postat av: Carrie

Mer frekvent bloggande tack.;) /den som själv alltid blir anklagad (av viss person) för att blogga dåligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback