I Nyköping

Igår morse tog jag tåget till Nyköping för en snabb visit.
Jag mötte Cajsa (som jag för tillfället bor hos) för en lunch på Tandoori house. Efter en mycket god lunch så var det dax för en fika hos Pontus och Jennifer där även Maja anslöt.

Senare på kvällen titta jag och Cajsa på en film som heter
Mirrors, Helt ok men inte världsklass.

Nu Sitter jag hemma hos Cajsa själv och väntar på att hon ska komma från jobbet, sen blir det en fika och senare en tur ut till mina kära föräldrar i Buskhyttan.

Känns skönt att träffa Cajsa igen (har faktist saknat dig lite ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

mig då mig då...har du inte saknat mig alls, inte ens lite lite? du säger bara åt mig att hålla käften ju ;P tyst

Postat av: Andreas

Klart jag saknat dig oxå Maja!

2008-10-07 @ 11:50:58
URL: http://haggster.blogg.se/
Postat av: Carrie

Jasså minsann vilka sanningar som kryper fram på bloggen. Det var skönt att ha dig inneboende ett par dagar också givetvis. Skönt att det för en gngs skull inte handlar om någon som måste ha någonstans att sova för att han/hon inte har ett hem. det här var liksom av ren fri vilja:P

2008-10-08 @ 16:39:03
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback