Frågan är??

Vad ska man göra vid påsk? Jag funderar på om jag kanske skulle ta mig till Nyköping en sväng eller hur man ska göra? Jag har iaf tänkt att jag ska försöka vara ledig några dagar men sen vet jag inte...

Idag hände det för övrigt något som jag nog egentligen visste skulle komma för eller senare men inte riktigt när bara.
Det var fan på tiden!! Bra tänkt!
Frågan är dock: Bra eller dåligt? Och nej, inte på det viset! För om jag ska citera vad min gode vän brukar säga: Allt handlar inte om dig (dvs. mig i det här fallet)

Förresten blir det nog en Nyköpings tripp! typ lör - ons eller nåt.

Kommentarer
Postat av: pappa

Du är givetvis välkommen att umgås med dina föräldrar. Kram pappa

2009-04-03 @ 16:47:40
Postat av: Cajsa

Nej just det- sluta oroa dig. ALLT HANDLAR INTE OM DIG :P

2009-04-03 @ 20:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback