Påsk, fest, poker och annat

Det har varit så sjukt trevligt att var i Nyköping!

Torsdag = Jobba, åkte tåg, träffa Cajsa hennes mamma och festa på tellus
Fredag = Var hos mamma och pappa, fest med Danne och sen till tellus
Lördag = Soft öl-kväll med Anders, Johan och Cajsa i min gamla lägenhet
Söndag = Middag hos mamma och pappa, efter det poker och en sväng till tellus
Måndag = Soft återhämtnings dag med Anders, grillat hos Johan och 2 filmer på kvällen

Det är något mysigt över att bara glida runt utan en fast punkt. Sova där det passar för stunden och bara va! En skön verklighets flykt som tyvärr är över imorgon kl. 08.00 då jag ska släpa mig ut till Skavsta för att hämta en hyrbil som jag sen ska köra till Landvetter.

16 dagar kvar nu! Then no more Bliss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback