"Should i stay or should i go"?

Idag har jag varit ledig hela dagen. Det är rätt skönt att va ledig, samtidigt som paniken över att jag inte har något jobb börjar trycka sig på. Vad ska det bli av i höst? Jag har ingen aning..

Sommaren som gått har varit otroligt trevlig! Det har renoverats båt(och snart efter sänkts), jag har jobbat på tre sköna arbetsplatser och i ärlighetens namn festat på tok för mycket
Men nu är det väll dax att börja fundera på framtiden igen, vilket jag lyckats förtränga med stor framgång de senaste 4 månaderna.

Kock eller inte kock? "Should i stay or should i go"? Det är frågorna som snurrar i huvudet just nu.

Som jag sagt för: Det blir aldrig som man tänkt sig... Kanske lika bra det om jag ska va helt ärlig.


Kommentarer
Postat av: eve

You should i stay (i Nyk iaf) =)

Postat av: Cajsa

Jag tycker också du ska stanna i Nypan. Du trivs ju dær nær allt kommer om kring.

2009-09-04 @ 14:16:36
URL: http://www,littlemisscarrie.blogg.se/
Postat av: Andreas

Sant att jag trivs men segt utan jobb när allt kommer "omkring"

2009-09-04 @ 21:25:52
URL: http://haggster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback