Again, Need some fuckin love!!

Ibland funderar jag på,eller rättare sagt just nu. Om det är så att man har olika förutsättningar för att falla för någon och verkligen bli kär på riktigt. Vissa verkar ha så lätt för det, eller så tror dom bara det.
Jag kan för egen del vid närmare eftertanke säga att det nog  inte hänt mig mer än 2 gånger i mitt liv än så länge och då har det alltid varit efter att jag lärt känna personerna ifråga närmare.
Just nu så känns det som att jag hamnat i någon form av vakum där jag inte riktigt kan förmå mig själv att känna något för någon ny överhuvudtaget och inte ens orkar lägga energi på det.
Hoppas verkligen att den dagen kommer snart då man vill och kan...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej hej, allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback