Midsommar/Sommarfest

Föra året så hade jag det stora nöjet att fixa en midsommarfest som jag nog själv får påstå att jag blev mycket nöjd med. Dock var jag inte själv utan hade fin hjälp av Lasse, Gurra och Fredrik.

Nu funderar jag på om man skulle företa sig något liknande iår? Men om det ska göras så ska det givetvis göras ännu STÖRRE och ännu GRYMMARE!!

En annan sak jag funderat på är om man skulle lägga det på en annan dag än midsommar som jag själv egentligen tycker ska vara mer intimt och i mindre skala, 110 pers som förra året är mycket mer än så :D

Nä, det skulle nog bara bli en sommarfest i så fall! Det ända som saknas nu är några fina kompanjoner, en bra dag och lite planering sen är det igång!

Man får se vad som händer.

Förslag någon??

/OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback