Nu vill jag hem ett tag!

Nu börjar jag känna att jag längtar hem! Och med hem menar jag till Nyköping.
Det är konstigt att alltid hemlängtan kommer när man närmar sig slutet och så har det alltid varit för mig.

Nu vill jag bara att den sista månaden ska gå fort och att jag orkar hålla engagemanget uppe på jobbet.
Jag har nog alltid (även om folk av någon anledning trott tvärtom) jobbat ganska lite. Jag har alltid lyckats hålla mig undan med hjälp av komptimmar, oregistrerad sen ankomst, få timmar på jobbet eller något annat smart.
Men den gångna månaden har jag verkligen jobbat 212 timmar, inte konstigt att jag är lite trött.

Det ska bli skönt med  nytt jobb så man får upp gnistan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback