Night out and time to move on!

Igår så blev det en del dricka efter jobbet, först på Bliss där jag jobbar sen vidare till Lokal, Lilla London och slutligen Peacock. Jag vaknade upp idag och kände mig lite halvsliten efter gårdagen det var nämligen så att jag och Karro som jag jobbar med gick till peacock medans resten av gänget gick åt annat håll, och i vanlig ordning när det är jag och Karro så blev det mycket sprit och väldigt trevligt!
Vidare resultera allt detta att jag efter en stund idag insåg att jag nog av någon anledning gjorde mig osams med en av vakterna men jag mins inte hur?? Jag har dock ett svagt minne av att han nog var rätt dum å dryg men frågan är: Var jag det också? Jag minns inte riktigt.  =  Lättare ångest

Jag har för övrigt sagt upp mig från Bliss och tänker flytta tillbaka till Nyköping någon gång i Maj. Det ska bli trevligt att komma "hem" igen. Även om jag samtidigt tycker att det ska bli tråkigt att lämna Gbg.
 Det blir nog så att jag och Skoog kommer att dela lägenheten i en månad tills han slutar skolan. Sen efter det så är man tillbaka i gamla spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback