Vilken helg!


Lördagen började med att jag inhandlade en ny telefon, Det blev en Sony Ericsson c 702. Jag är grymt nöjd än så länge.
Efter det treva jag mig fram med buss, spårvagn och till fots genom Göteborgs förorter för att försöka hitta statoil macken där jag hade bokat en hyrbil, efter ca 1 timme hitta jag vad jag trodde var rätt ställe! YES!
Men det blev snart ett nederlag av det hela när tjejen i kassan (som för övrigt var mycket trevlig och hjälpsam) Gav mig en karta och förklarade att jag kommit ca 3-4 km fel. Hmm. Var bara att knata vidare.

Till sist fick jag min bil och drog på för fullt mot Norge,Fredrikstad. Tur att det va GPS i nya Mobilen annars skulle det blivit struligt.

Kvällen tillbringades med Cajsa (som tyvärr var lite för sjuk för sitt eget bästa) Och hennes Team. Det dracks en del öl och pratades en del. Mycket trevligt!!

På vägen hem under Söndagen stannade jag till hos min Mormor och Morfar För att äta lunch. Stekt färsk Sill, kokt potatis och lingon sylt. Det är så enkelt och så gott!!

Snart dax att börja jobba igen, dvs om 5 timmar. Usch.
Vill ha semester i några månader tror jag. Nån som sponsrar??


Avslutningsvis, ett par bilder:
båda två från förra våren på
min bästa och jag. Det var grymt kul att se dig!



Kommentarer
Postat av: carrie

du kan va bæsta

2009-03-02 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback