ge mig lite skit så kan jag ju kräla runt i det tills jag dör...

Någon dag så kommer jag inse att allt blev till det bästa, men just nu är det hårt. Som tur är så har jag en handfull mäniskor som jag älskar så mycket, för att ni försöker hjälpa mig igenom skiten. Ni vet vilka ni är, Älskar er!!!

Känns ju ändå skönt att man inte är ensam, 4 vänner är i samma situaton efter den här JÄVLA sommaren.


visdoms ord

Man slutar inte älska någon över en natt, men man kan sluta att älskas på den tiden.

tiden läkar alla sår sägs det ju, men det är aldrig någon som säger hur lång tid det tar??? 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är gudmoder åt två av mina syskonbarn, det är härligt! :) Du kommer passa perfekt som gudfader!! Är det åt lilla söta Hilda? Ja det är klart att vi måste ses snart och fest låter aldrig fel. Jag håller ju på och ska flytta ner till Nyköping. Så då kommer det ju finnas all tid ivärlden! Ta hand om dig vännen stor kram..

Postat av: Cajsa

Idag är det din tur att tänka positivt. Du vet vad jag har sagt. (som sagt) Kram

2007-08-30 @ 20:01:40
URL: http://www.littlemisscarrie.blogg.se
Postat av: syster!

finns här för dig det vet du! kanske hjälper om du får se din systerdotter/guddotter le o skratta när du gullar med henne! vi sknar dig o tänker på dig! kram från oss

2007-08-31 @ 17:29:25
Postat av: Beyonce

Det kan ta lång tid tyvär, men det kommer att bli bättre, jag vet det, håll ut!

2007-09-02 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback