En hektisk dag

Idag börja jag med att försova mig med ca 1 timme... Inte bra då jag redan ligger ca 1000 timmar minus.. men vad gör det om 100 år. Efter att jobbat hela dagen så har jag och Lasse jagat runt hela stan för att fixa det sista till midsommarfesten, fan vad tid det tar vi höll på i ca 4,5 timmar och ungefär lika länge igår. men nu är det mesta klart, ska bli spännande att se hur det går med lunch å grill middag till ungefär 70 pers.

Efter att fixat klart vart det dax för snabb (men nogran) städning hemma för att få hem ett gäng att titta på fotbollen (som sög!!) desutom han jag klämma en pizza och handla folköl innan. Sist men inte minst har jag just varit på Lotsen för att titta på Hellacopters och träffa lite folk, (hoppas örhänget satt kvar sen Sandra;))

Dax att sova nu börjar ju trotts allt kl 6 imorgon.
Fan vad jag älskar när det händer lite!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback