Vuxen vid 30?

Jag har en sjuk förmåga att ALLTID somna när jag kommer hem efter att jobbat dagtid, men nu har jag lyckats hålla mig vaken 2 dagar i rad!
Börjar man kanske bli vuxen nu? Det är kanske vid 30 jag kommer att gå från barnstadiet helt och inte behöva sova middag längre?

Det skulle inte förvåna mig! Jag brukar när jag tänker efter vara rätt sen med en del.
Typ: Tog inte körkort förens jag var 22, börjar ofta tycka att Artister (musik) är grymma när andra tröttnat på dom...
kanske inte var så mycket sena grejer iaf, hmm..??

Nä dax att sova nu snart och i ärlighetens namn så tror jag inte att något förändrats särskilt radikalt.
Imorgon är det nog jag som somnar på soffa efter jobbet igen som vanligt ;)

/OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback