Blommenhof; All over again (iaf till nyår)

Fan vad trött jag blev på mig själv imorse! Första morgonen på Blommenhof på typ 1 år och vad händer: Jag glömde ställa en av mina väckarklockor och försov mig med ca 45 min... Jobbig start.

Men efter det jobbade jag på fint och lyckades bland annat göra de första 14 formarna Jansson till årets julbord (jobbigt bara att det endast är ca 1/10 av det som kommer behövas).
Nu ska jag snart försöka ta mig i säng och hoppas på bättre framgång med att komma i tid imorgon.

God natt!!


Kommentarer
Postat av: frida

men du är ju så jävla bra, så det gör inget att du kommer 45 min försent en gång! du jobbar ju ikapp de på 10 min ;-)

Hoppas allt e bra annars!

kram syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback