Syad eht ni kcab

Nu känner jag att det är dax att satsa lite på framtiden.

Var på väg att dra något klyschigt inlägg om "back in the days"

JA jag minns med glädje tex. sommaren 2005 som något bra men var det verkligen bättre då?
Svaret är helt enkelt: NEJ men det var enkelt och jag var 5 år yngre.


Så från och med nu tänker jag sikta framåt istället och det får börja med att jag tänker dra några små resor under helgerna. Oslo och Dublin är bokat, Malmö och Göteborg står vidare på schemat och jag hoppas verkligen på att jag finner engagemang för mer!

I slutändan så blir väll det också bli fina minnen att drömma sig tillbaka till förhoppningsvis :)

Hur man än gör så var det alltid bättre för, framtiden kan man ju bara hoppas på att den blir bättre.

(borde nog sluta med knarket om jag nu nånsin börjat)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Postat av: Tess

men vaaa faaaaaan sommaren 2005 va the shit har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv....

Nu blev hon upprörd.....

2010-02-11 @ 00:01:57
URL: http://geggi.blogg.se/
Postat av: eve

Du snackar om förr och sen snackar du om framtid. Om du ska stå med ett ben igår och den andra imorgon så innebär det att du pissar på idag? Vad hände med att ta till vara på idag?

2010-02-11 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback