Så här tidigt vill jag inte vakna!!

Jag har varit vaken i ca 30 min och kan inte somna om.
Igår kväll var jag ute hos Mamma och Pappa för att jul pyssla och äta lite god mat, efter att ha jobbat mellan 08.00 och 15.00 alla de andra dvs. bror, syster, Malin, Maja, Magnus och Sandra var redan där och hade varit så sen kl 10.00 ungefär. När jag kom hem somna jag ganska snabbt men nu sitter jag här med julbords tankar i hela huvudet och lite sömn. hmm.

Det var ett tag sedan man skrev något vettigt nu men jag får väll skylla på jobbet. Jag börjar komma in i allt vad som har med blommenhof att göra nu, och trivs bra med mitt nya jobb. Ska bli intresant att se hur det blir efter jul när det lugnar sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback