vad ska jag bli när jag blir stor?

Jag har provat på många olika arbetsplatser och lite olika typer av jobb så som, fritidsledare, lärare, idrottslärarare, däckmontör, kock, bartender (hiva ut bira på Dahlins i oxelösund). Vad jag än gjort så har jag tyckt det varit roligt i 2 månader ungefär, efter det har det varit ok i ca 10 månader till, sen efter det blir jag mest förbannad och missnöjd med allt och alla. Jag hade bestämt mig för att efter semestern skulle jag byta karriär. Det jag dock aldrig kom fram till var vad jag vill bli Så när dom ringde från Blommenhof och fråga om jag ville jobba där tacka jag ja. Villket jag inte riktigt vet om jag skulle gjort... JAG skulle ju byta till något annat men vad??  Ja ja man ska väl inte klaga man har ju ett jobb men jag tror inte det blir mer än 1 år där. det har varit en ganska jobbig första helg och nu väntar: rullande av av 80 kg köttbullar, typ 150 jansson och annat skoj.
så är det någon som har ett kul jobb att erbjuda eller något bra förslag? här av er! jag kan det mesta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hertz biluthyrning!!!! join the crew!!!

2006-11-07 @ 12:43:35
Postat av: Haggan

Jag har en god vän som Heter Simon, han brukar berätta om hur konstiga regler och dåligt betalt det är där ;)

2006-11-08 @ 02:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback