Langkawi, sol sol sol!

Vi har nu bytt hotell det kanns valdigt bra! Vi bor nu mer i smeten och betalar 55 ringit natten (110 Kr) vi har kanon bra vader och har legat pa stranden och pa vara nya luftmadrasser ute i vattnet  flera timmar idag. Jag badade nog minst 1 timme i strack. I kvall ska vi ata middag med Bjorn och Jonas. Annars hander det inte sa mycket mer spannande har just nu.
Vi tanker nog stanna har i nagra natter till tror jag, sen far vi se vart det bar av.

Kram pa er alla hoppas ni har det bra hemma i sverige!

Kommentarer
Postat av: Liselott Hagberg

Hej
Det låter som ni hamnat i paradiset. Här hemma börjar löven gulna på träden, så passa på och njut! Ganska fantastiskt att ni stött på bekanta hemifrån "lilla" Nyköping. Världen är inte så stor!

Kram och hälsningar mamma

2006-10-11 @ 09:22:47
Postat av: Martin

Hallå!

Jasså det blev en globetrotter av dig till slut och det var väl på tiden att du tog ett plan ifrån metropolen Nyköping. Det låter som att ni har det bra där ner i värmen och jag säger bara en sak till dig min käre kusin - PASSA PÅ ATT NJUTA ORDENTLIGT för när du slutligen kommer hem och landar så väntar allvaret med 9-10 månaders ständig blåst och kyla, långa arbetsdagar, barnafödande, husköp, pantbrev, lagfarter och alla andra möjliga avgifter. Visst låter det spännande.

Nej Andreas om jag ska ge dig ett råd så här med facit i handen kan jag tala om för dig att medan du har chansen så ska du bränna hembiljetterna och stanna kvar där nere i det bekymerslösa levendet. Det är inte mycket att fundera på ;)!

MVH Martin (Din favorit kusin.

Postat av: Sonja Hansson

Hej Andreas!

Nu har jag och Sixten äntligen köpt oss en dator. Vi var nere på ONOFF och fick loss en riktigt Fet Pentium med 2.8 GB internmine och ett MGHZ tal som får klockorna att stanna. Låter inte det som en riktig höjdare?

Jag och Sixten hoppas verkligen att du och Sandra har det bra där nere i värmen och att ni drar många bra linor och får röka många lyckliga fetingar ihop.

Ha det nu så bra och en stor kram från oss båda.

2006-10-11 @ 11:43:39
Postat av: Simon

Sverige suger, ska emigrera så fort jag får löneförhöjning! ses om 5. Å R !

2006-10-12 @ 07:57:26
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback