Underbara helg!

Efter att jag kom hem i lördags efter longboard turen så var det dax att ladda för lite fest hemma hos mig på kvällen. En kanon dag helt enkelt!












Hela Söndagen har tillbringats på soffan med Cajsa. Det har blivit en del tv tittande kan man säga! Vi har dock släpat oss ut några gånger under dagen för att skaffa mat och sånt. En riktig Söndag med andra ord.
Mycket trevligt!


Något som är mindre trevligt (men än dock jävligt roligt) är när jag skulle ta tag i tvätten idag och upptäckte att mina grannar startat ordkrig i tvättstugan. Mycket underhållande läsning :-)

DU ???!!   SKÄRP DIG ?!

Ha ha! Vuxna människor eller barn?? Man börjar ju undra?

image187

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul ni måste ha haft! Men vad äre för brev?!?? Haha. kramar

2008-04-07 @ 06:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback