Lite nytt

Idag har jag varit och klippt mig, känner mig riktigt nöjd faktist! Det var ca 4 - 5 månader sedan sist så det behövdes verkligen.

Vidare så har jag bytt mina sköna fyra hjul med värme, stereo och motor mot Fyra hjul utan det tidigare nämnda. Jag är numera endast longboard buren då jag sålde min kära bil för 4 dagar sedan.

I övrigt så börjar jag känna mig väldigt tillfreds med situationen man hamnat i. som jag sagt tidigare, det är dax att ta tag i det här!!

Jag och Lars har spanat lite och jag kom på den eminenta iden med att åka på festival i sommar, så om inget kommer i mellan har vi tänkt att åka på Peace & Love festivalen i Borlänge den 26 - 29 Juni. Om det är någon som känner sig sugen på att hänga med oss (som börjar bli sjukt gammla för festivaler) I sommar så tveka inte att höra av er!!  
http://www.peaceandlove.nu/festival/

Kommentarer
Postat av: C

Jag har väl egentligen bestämt att ni kan räkna med mig. Jag ska bara se till att få lite ledig tid i sommar. Och det ska väl inte vara helt omöjligt (?) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback