Snart semester

Nu har jag redan bot i Göteborg 35 (snart 36) nätter, jag börjar känna mig hemma och trivs bra med mitt nya jobb.

Om 8 dagar bär det av till Nyköping för att först på fredag kvällen hålla matlagningsaktivitet på Blommenhof och senare på kvällen  troligen umgås med lite folk jag tycker om! Efter det kl. 16.00 på Lördagen så är det dax att dra till Gran Canaria i en vecka för att fira att mamma fylller jämt.
Ska bli skönt att komma iväg på semester faktist!

Förresten!
Jag pratade just med Fredric som jag inte träffat på snart 2 månader tror jag det är.
Om det passar så ska jag åka och hälsa på honom nästa måndag, det vore såå kul!!


Out

Kommentarer
Postat av: Martin

Bott stavas med två t och fyller stavas med två ll. Nu börjar jag att förstå varför det alltid är så lite kvar i whiskeyflskorna. Vad gör du där hemma egentligen?



//Martin

2008-10-23 @ 10:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback