Stress!

Igår var en dag som inte börja som den skulle.

Jag hade planerat att hämta ut min nya externa hårddisk, äta en lugn frukost, ta en dusch  och sen börja jobba vid kl 14.

Såhär blev det: Jag  vaknade kl 14.21 och fick tok panik för att jag skulle börjat jobba för 20 min sedan och det tar minst 30 min att ta sig till jobbet.
Efter det skyndar jag mig att klä på mig, borsta tänderna och sen är det dax att gå till bussen som går kl 14.52.
Väl på jobbet blir det fult ös direkt för att hinna klart med allt ïnnan servicen startar. I detta läge börjar jag känna mig lite hunrig och inser att jag inte ätit något sen lunchen dagen innan.
Dock slutar allt gott, jag får lite pasta med svamp vid 18 tiden och kvällen blir väldigt lugn.  Jag lyckas ta mig hem så jag är hemma vid 22.30.
När jag kom hem hade Martin dragit på en kastrull med Glögg (årets första) efter 3 muggar somnade man gott sen :)

Nu ska jag strax sätta gårdagens morgon planer i verket och sen möta Per som jag jobbar med för en lunch på samma ställe som jag luncha i tisdags,
Sandberg & Månssons är ett riktigt schysst ställe med grymt bra husmanskost.
Efter det är det dax att jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ush det är inge roligt alls att försova sig. Det var riktigt kul att se dig här i söndags. Hoppas du kan komma på vår inflyttnings fest. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback