Grilla!!

Grilla, grilla, Grilla!!
Idag har det grillats igen för säkert 8:e gången i år eller nått sånt. Jag och min kussin Martin som jag bor hos har kommit fram till att vi nog gillar att överdriva saker. Nu Grillningen och innan jul så var det sjuka mängder glögg. Tror vi drog i oss säkert 15 liter innan 3:e advent.
Men det är inga problem iofs. Man ska njuta av det man gillar. =)

Nu sitter jag i sängen och har halkat in på mitt nostalgi spår igen, men denna gång är det inte foton utan det stora film arkivet från 2005-2007. Akta er ni som var med på den tiden vad mycket det finns! Facebook material kanske?

Ska nog ta upp det igen i sommar, det är fan roligt med film! Och nu har jag dessutom en mycket bättre kamera än då.

Dax att sova snart, lunch jobb fyra dagar den här veckan och sen blir det ledigt nästan en vecka!! SWEET!!
24 dagar kvar nu. Också sweet!

Kommentarer
Postat av: tess

åhh nostalgi. du med din kamera ;) när kommer du hem då jag åker till norrköping på fredagkvällen. men hoppas vi hinenr ses någe i alla fall kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback