Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

158 dagar senare har den totala paniken över allt folk i Göteborg släppt och det känns mest kul med en levande stad där inte allt stänger innan 21.
Samtidigt så känner jag att det kanske snart är dax att lämna Gbg för den här gången, vem vet kanske kommer man tillbaka någon gång. Desutom är Nyköping mycket mer levande sommartid.
Jag har hört mig för lite i och det verkar inte va några problem att få tag i jobb över sommaren iaf, sen får man väll se vad som händer.

Det skulle nog kunna bli en grym sommar i klass med den förra och ännu grymmare skulle det bli om Norge kunde utvisa alla svenskar, eller åtminstånde en ;)


Kommentarer
Postat av: Carrie

du saknar mig minsann:P gullig du är. saknar dig också andreas. hörs snart. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback