Natt filosofi

Det är konstigt att att det efter nästan 8 månader i Göteborg och 3 veckor tillbaka i Nyköping, nu börjar kännas som att man aldrig ens var utanför stan (förutom att jag mår så mycket bättre den här gången.)

Det finns dock en sak som jag fortfarande undrar och det är vad jag ska bli när jag blir stor?
Det börjar kännas som att man snart borde komma på det och med all ärlighet kan jag nog säga att jag fortfarande
vissa nätter funderar på vad som gick snett med allt?

Jag är så nöjd med allt roligt som händer just nu och med allt som den här sommaren verkar kunna erbjuda! Men samtidigt känns det som om jag ibland helt ofriviligt bara går runt och slösar bort mitt liv...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback