Fredag 6/11-09, början på resten av mitt liv

Då var det fredag igen och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Om ärligheten ska fram så har jag idag inte tagit mig mycket längre än till halv sittandes i sängen och har just kollat på det senaste avsnittet Californication.

Det här duger inte längre!!

Jag funderar starkt på att försöka få lite ordning på mitt liv, typ ett jobb, en bil, träning och bättre rutiner.
Sen vore det inte helt fel med lite riktig semester!

Tror jag börjar projektet med det enklaste och billigaste.

Dax att hoppa ur sängen och i löpskorna!

game on!



Klart! 4 km på 20 min, en bra start tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Eve

Se där ja. Bra! :-*

Postat av: Anonym

Bra jobbat! Tror på dig och dina planer, du brukar fixa det du bestämmer dig för.

Kram mamma

2009-11-11 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback