Höst

Dom senaste dagarna har jag inte haft så mycket jobb och mest donat hemma samt kollat mycket på tv serier nattetid, vilket resulterat i att jag sovit halva dagarna.
Men det har liksom inte gjort något eftersom det inte händer så mycket annat, och för första gången på länge känner jag mig tillfreds med det.

Idag har pappa hjälpt mig att bygga stolar så nu är mitt bord och stolar projekt klart.

Bör även nämnas att Frida å Mange bidrog med bordsskiva och att Linus hjälpte mig att montera den samma i förra veckan.
Tack allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt för dig älskade bror :-)



Tack för en jätte trevlig dag idag!

Jätte kul att du följde med till busfabriken!

kram kram

2009-09-05 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback