Hurra för lakritsklubbor!

Jag har verkligen lyckats sitta hemma i soffan i 2,5 timme nu, ätit 8 lakritsklubbor och kollat på Antikrundan och Succéduon. Ganska skönt faktiskt. Slängde en snabb tanke mot Rockbaren men insåg att jag nog inte var så sugen. BRA!



Än så länge känns nya jobbet bra men det är mycket att göra. Ska jobba på så jag har mycke tid att kompa ut i sommar :) Imorgon är det sista passet för veckan sen är det ledig helg igen. LYX!

Just det ja, har även införskaffat en ny bil, så jävla skönt, som jag har längtat ända sen jag blev tvungen att sälja den gamla.


Peugeot 206 xsi


Kommentarer
Postat av: FRIDA

åå vilken fin bil. Hoppas att jag får se den live snart. Kram

Postat av: E

Jaaa...nästa helg kanske utgång.

2010-01-16 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback